El CETAP reforça el suport a l’emprenedoria amb una nova sessió formativa

El CETAP Alt Urgell va acollir ahir la sessió formativa “Emprendre sense por”, una jornada orientada a oferir eines pràctiques i estratègies per afrontar els reptes de l’emprenedoria amb més seguretat i claredat.

La formació, impartida per Esther Perelló, va comptar amb una molt bona participació i va permetre treballar aspectes fonamentals per al desenvolupament de qualsevol projecte emprenedor.

Durant la sessió es van abordar qüestions com el propòsit i la visió del negoci, la proposta de valor i diferenciació, així com l’anàlisi de l’entorn i la presa de decisions amb criteri.

Les persones assistents van poder compartir inquietuds, experiències i reflexions en una jornada participativa i dinàmica que va posar el focus en la importància de construir projectes sòlids i coherents.

Des del CETAP es valora molt positivament l’acollida de la formació i es reafirma el compromís de continuar impulsant accions formatives orientades al desenvolupament econòmic i emprenedor del territori.